Kvamme Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 Hei! En kompis som selger denne, ta derfor kontakt med han, ikke meg Utdrag fra finn.no annonsen: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=39164025 Ny pris på hele 1,4 millioner! ¤¤¤¤¤ BMW 740D V8 ¤¤¤¤¤ Sammenlign ikke denne med 3.0l! Dette er V8 med twin turbo går utrolig bra og har et helt annet lydbilde! Bilen er meget godt utstyrt nevner bl.a :22" hjul :Comfort seter :Navi proff :Ac i stoler :Webasto m/fjærnkontroll :Avtagbart h-feste :Varme i seter (4) :Adaptive xenon :Regnsensor : Parksensor :El rullgardin :Soltak :Xenon :El bakluke :Oppvarmet ratt mm Bilen har full servicehistorikk, motor er byttet (Garanti sak fra Bmw) så motor har kun gått litt over 10000mil. Ta kontakt for mer informasjon. Jan Karlsen/Thomas Karlsen Mobil 919 10 199 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 Mye bil for pengene dette her. Spesielt siden motoren var byttet til en splitter ny en på garantien etter 100 000km. SÅ motoren har gått halvparten enn karosseriet. for ca 250 000 kr og en konge Dieselmotor og spekka med utstyr, hadde jeg heller kjøpt denne, spart betraktlig på prisfall kontra kjøpe en ny 520D F10 for eksempel. Min mening så klart. Lykke til med salg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvamme Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2013 Mye bil for pengene dette her. Spesielt siden motoren var byttet til en splitter ny en på garantien etter 100 000km. SÅ motoren har gått halvparten enn karosseriet. for ca 250 000 kr og en konge Dieselmotor og spekka med utstyr, hadde jeg heller kjøpt denne, spart betraktlig på prisfall kontra kjøpe en ny 520D F10 for eksempel. Min mening så klart. Lykke til med salg! Helt klart! Som du sier, her er det masse bil for pengene. Uten tvil. Bilen er en drøm å kjøre. Kraftig og godt skyv i denne motoren. Minimalt med støy og et overraskende lavt forbruk. Løp og kjøp folkens ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 SKjønner ikke hvorfor folk skal kjøpe 525D E60 til samme prisen og ikke en E65 740D.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvamme Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2013 SKjønner ikke hvorfor folk skal kjøpe 525D E60 til samme prisen og ikke en E65 740D.... Helt enig. Er da mye mer bil i en e65, å ikke minst dette er jo en v8 diesel. Magisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 Bare en liten digresjon på hva annet man får for 250k... http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=38175546 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvamme Skrevet Januar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2013 Denne er nå solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå