Albino Skrevet Januar 7, 2013 Skrevet Januar 7, 2013 Hei. Leter etter ny bakpotte da den gamle er rusten og skranglete! Alt er orginalt frem til bakpotta. Leter etter en bakpotte som gir grom lyd ved høye turtall og men behagelig lyd ved lave turtall! Noen tips? Gjerne med link! Takker
Jokka Skrevet Januar 7, 2013 Skrevet Januar 7, 2013 Sjekk ut koed.no de fører Scorpion. Det er bakpotte med fin lyd. Remus har noe det samme lydbilde, litt dypere lyd i bunn og litt høyere på topp, men vet ikke om noen norsk leverandører, dyrer også mener jeg. Du kan sjekke ut potn.co.uk de fører remus. Men det er digg lyd i Scorpion, søk på youtube, ligger noen lydklipp der. Jeg har helt orginal eksos ellers. Trekker du den til sperren i en tunnel, og treffer riktig på kuttet så høres det nesten ut som en evig svær pisk gjennom hele tunnelen.
Albino Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Skrevet Januar 8, 2013 Hvordan er lyden når det er tungt for bilen? Det jeg har nå har en sinnsykt irriterende dur i bratte bakker!
Jokka Skrevet Januar 10, 2013 Skrevet Januar 10, 2013 Ikke noe during i min i hvert fall. BMWer er jo ganske godt isolert. Sittet på i litt forskjellige Japsebiler med diverse effektanlegg. Der er det ofte mye dur og eksos støy i kupeen. Vet ikke hva du har nå, men med Scorpion bakpotte og orginalt resten er det ikke noe sjenerende. Synes jeg, det er jo selvfølgelig veldig relativt. Jeg har satt på E-bay headers nå nylig, så lurer litt på hvordan lyden blir nå. Har ikke fått hørt den enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå