SindreR Skrevet Januar 7, 2013 Skrevet Januar 7, 2013 Skal bytte til z3 tannstang, og trodde alt gikk etter planen men det viser seg at jeg har en annen type styreknute enn de i guidene på nettet jeg finner. Dette er vell fordi jeg har euro versjon og ikke us versjon. Da us versjon tydeligvis er satt sammen at to deler man spacer fra hverandre. Har noen her erfaring med å bytte tannatangen med denne type styreknute? Noe spesielt jeg må gjøre? Lurer på om den rett og slett bare kan dyttes lenger inn før bolten strammes. Eller? Dårlig forklart men vet ikke helt hvordan jeg skal formulere meg Må få dette ferdig sånn at bilen kan fåes til lakkering!!!
ehrnst Skrevet Januar 7, 2013 Skrevet Januar 7, 2013 ta et bilde av det du mener. Jeg trodde spacer på leddet kun gjaldt på biler med airbag. "Vanligvis" spacer man bare tannstanga mot travers, og bruker standard servo-ledd
SindreR Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Skrevet Januar 7, 2013 Dette er min. Den us versjonen går an å space, slik at den blir kortere. Er det fortsatt mulig å få på tannatangen på et vis?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå