Simon S Arvesen Skrevet Januar 7, 2013 Skrevet Januar 7, 2013 Hugger en 525TD Touring. Komplett bil hugges.
rolfi Skrevet Januar 8, 2013 Skrevet Januar 8, 2013 Hvor i landet? Kan du dele opp interiøret, eller vil du helst selge komplett? Med nakkestøtter bak? Ville også gjerne hatt bilde av bagasjeromsinnredningen. Spesielt dekselet som kan åpnes på venstre side Har du utstyrsliste? Evt. skiltnr/chassisnr. så kan jeg sjekke selv
Simon S Arvesen Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Skrevet Januar 8, 2013 Hvor i landet?Kan du dele opp interiøret, eller vil du helst selge komplett? Med nakkestøtter bak? Ville også gjerne hatt bilde av bagasjeromsinnredningen. Spesielt dekselet som kan åpnes på venstre side Har du utstyrsliste? Evt. skiltnr/chassisnr. så kan jeg sjekke selv Vil selge komplett. -Nakkestøtter bak, 3 st -Skipose i skinn i baksete. -Armlener foran og varme i seter. Intriøret stammer fra en 540. Deksel som kan åpnes er helt og virker slik det skal
Lende Skrevet Januar 8, 2013 Skrevet Januar 8, 2013 Er det snakk om sedan? Mulig interresert i hele interiøret, me alt det svarte... Hvor bor du? Modell på bilen, airbag på passasjerside? Edit: har du bilder?
Simon S Arvesen Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Skrevet Januar 8, 2013 Er det snakk om sedan? Mulig interresert i hele interiøret, me alt det svarte... Hvor bor du? Modell på bilen, airbag på passasjerside?Edit: har du bilder? Er ikke sedan nei, står i første post det:) Får jeg et greit bud kan jeg selge baksete løst og beholde framstolene.
rolfi Skrevet Januar 8, 2013 Skrevet Januar 8, 2013 Hvor i landet står dette her? Er veldig interessert i baksetet.
joachimb Skrevet Januar 8, 2013 Skrevet Januar 8, 2013 hvor holder du til?? kan være interisert i hele interiøret til rett pris
Simon S Arvesen Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Skrevet Januar 8, 2013 Hvor i landet står dette her? Er veldig interessert i baksetet. 2-2500 for 540 baksete i skinn med skipose. Tretten, 3 mil bord for lillehammer Reg nr: SD19334
Simon S Arvesen Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Skrevet Januar 8, 2013 hvor holder du til?? kan være interisert i hele interiøret til rett pris Tenker rundt 4000 for komplett interiør, er det en grei pris?
bcRichard Skrevet Januar 9, 2013 Skrevet Januar 9, 2013 Jeg mangler det dekselet i taket hvor taklukebryteren står, har du det?
Simon S Arvesen Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Skrevet Januar 10, 2013 Jeg mangler det dekselet i taket hvor taklukebryteren står, har du det? Har det ja
bmwe34turbo92 Skrevet Januar 30, 2013 Skrevet Januar 30, 2013 Hei, jeg trenger ruta i bakluka, går det ann og demontere den og sette den på en annen bil?? Kan du kontakte meg på 45076650,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå