destroyy Skrevet Januar 8, 2013 Skrevet Januar 8, 2013 Har en e46 m3 tannstang jeg skal montere på e28, 'n men skal kjøre uten olje og servopumpe. Hvordan vil tannstanga like dette over tid? Noen som vet? Ja, jeg vet hvor tung en servotannstang uten pumpe blir
mbruer Skrevet Januar 8, 2013 Skrevet Januar 8, 2013 Det går fint det. Bare å tømme den for olje og ha feks fett i den. Og plugge hullene til olja... Mange som gjør dette på driftebiler..
kaeiko Skrevet Januar 8, 2013 Skrevet Januar 8, 2013 Blir det helt likt som en tannstang uten servo da?
D.Toft Skrevet Januar 8, 2013 Skrevet Januar 8, 2013 mye tyngre, og mindre omdreininger fra full høyre til full venstre
e30 tic Skrevet Januar 8, 2013 Skrevet Januar 8, 2013 eg har gjort det i år på min E30.. e36 m3 tannstang. skikkelig dritt å kjøre med..
freddalur Skrevet Januar 8, 2013 Skrevet Januar 8, 2013 Jeg har også gjort det på min e30, helt topp, men litt tungt på parkeringsplasser etc med m30 underpanseret...
e30 tic Skrevet Januar 8, 2013 Skrevet Januar 8, 2013 Jeg har også gjort det på min e30, helt topp, men litt tungt på parkeringsplasser etc med m30 underpanseret... Mener du at du sysns det er bedre enn med servo pumpe montert? Jeg syns liksom det er håpløst å ratt med dette..
freddalur Skrevet Januar 8, 2013 Skrevet Januar 8, 2013 Ja egentlig, bilen kjører jo seg nesten selv om du bruker slipp rattet metoden
Kjell Z3 Skrevet Januar 8, 2013 Skrevet Januar 8, 2013 Har en e46 m3 tannstang jeg skal montere på e28, 'n men skal kjøre uten olje og servopumpe. Hvordan vil tannstanga like dette over tid? Noen som vet?Ja, jeg vet hvor tung en servotannstang uten pumpe blir Jeg bare lurer: Hvorfor?
e30 tic Skrevet Januar 8, 2013 Skrevet Januar 8, 2013 Ja egentlig, bilen kjører jo seg nesten selv om du bruker slipp rattet metoden Er vel sikkert bare jeg som er ubrukelig bak rattet
destroyy Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Skrevet Januar 8, 2013 Har en e46 m3 tannstang jeg skal montere på e28, 'n men skal kjøre uten olje og servopumpe. Hvordan vil tannstanga like dette over tid? Noen som vet?Ja, jeg vet hvor tung en servotannstang uten pumpe blir Jeg bare lurer: Hvorfor? Skal bruke rattstamme med "servo" innebygd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå