Morty999 Skrevet Januar 8, 2013 Skrevet Januar 8, 2013 lure rpå å bygge om til tannstang på e28n, men lyst å vite litt først.. hvor mye sving får du med denne? ifra senter til fult utslag en vei ( målt i cm på selve tannstanga) og hvor mange runder lock to lock? blir en RHD tanstang som blir snudd og satt på baksiden av traversen isåfall.
ealoken Skrevet Januar 8, 2013 Skrevet Januar 8, 2013 hehe, 2.7 runder lock til lock. SKal be henning lage 3 sett med styreplater til e28. Meg, deg og borge gutta..
Morty999 Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Skrevet Januar 8, 2013 jeg vurderer hel forstilling ifra e46, så trenger nok ikke di, men vet ikke helt ennå.
ealoken Skrevet Januar 8, 2013 Skrevet Januar 8, 2013 slik som gutta i estland har gjort? han ene har e36 forstilling. men husk at e46 og e36 må ha tannstang på fremsiden av travvers..
Morty999 Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Skrevet Januar 8, 2013 vet ikke hva di har gjort? ja jeg vet det men blir bare bærearma og det som blir e46, blir e28 fjørbein og travers. kan bruke e34 bunnpanne om jeg må ha den foran.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå