Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.

Jeg vurderer og selge min 318i Sedan. selve bilen har rullet 250000km mens motor,gir har rullet 157000km(har fullstendig dokumentasjon på denne) MYE deler i understell er byttet og fremstår i god teknisk stand. bilen har CCFL angeleyes og ettermontert xenon i nærlys, m-lister innvendig, m-girkule og et nytt ratt.

Bilen er grei i lakken men noen riper og litt overfalte rust er det. Det finnes litt overflate rust framme på venstre forskjerm(fangeren har gnikket borti) litt innvendig ved passasjer dør, ellers er den grei for rust. det ble foretatt full service på motoren da jeg byttet den(Olje,Oljefilter,polenfilter,olje på girkasse),servo olje, sammtidig byttet jeg bremseklosserbare+sensor, oljetettning ved oljefilter(dette er en gjenganger), sensor for olje i bunnpanne.

bilen er i per i dag i daglig drift og fungerer meget bra. bilen står på 16" vinterfelg (dekk kjøpt ny i fjor) 17" org sommerfelg(2 nye dekk) 2 som holder 1 sessong til. Ellers er det cd spiller med VIBE høytalere både foran og bak med forsterker (1500W), medfølger endel deler ved kjøp som jeg har liggende: A\C kompressor,startmotor,termostat,luftmassemåler disse delene er i god stand. men er ingenting som er defekt på bilen.

bilen har vært i norge siden 1999 om noen ser på dette som et prosjekt.

0wzitmosxl0a6i1tqa1r.jpg

y6t5u8v2wqvi1a0sdplt.jpg

k5jkazas5aa7w0riy9o8.jpg

6f7ntijxt6lh7fhzfjc9.jpg

70wxta08g4mub3qsijl3.jpg

setter prisen til 35000,-/bud :)

Skrevet

her er noen flere bilder. beklager at bildene er i dårlig kvalitet. om større etterspørsel skal jeg få vasket bilen ordentlig og ta gode bilder med ordentlig camera.

bqicadwigo1uosod7oe3.jpg

npv0fvzjvus3aocav9yc.jpg

vna29h6eczj31h3q2pt2.jpg

ptwnoyy06lg9hnfwokxm.jpg

0hcai9fiykw4jzi2gixq.jpg

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...