morty92 Skrevet Januar 8, 2013 Skrevet Januar 8, 2013 Har bestilt meg nye dempere, fjærer å tårnstagslager fra koed,til min E46 touring. Tror jeg har orginale dempere på bilen min, men er litt usikker. Han jeg snakket med fra koed sa at demperene passet på bilen, men nevnte ikke noe om kortere stabstag. Så jeg lurer på om jeg også må bestille meg kortere stabstag? Lurer også på om koed er kjapp med å sende? å blir pakken stoppen i toll siden den sendes fra Danmark? Info om bakdemperne: - Denne støddæmper har en kortere længde end sports dæmperen. - Samt en sportsligere afstemning. Info om framdemperne: - Denne støddæmper har en kortere længde end sports dæmperen. - Samt en sportsligere afstemning.
-Erik- Skrevet Januar 8, 2013 Skrevet Januar 8, 2013 Stabstaget ditt må du ihvertfall ikke bytte ut med et som er kortere Du tenker nok på lenkarm/kylling bein og ja, det er ikke unormalt å måtte bytte disse. Hvorvidt du må det noe du kun bytter dempere er jeg usikker på, men coilovers er det ofte ett must
morty92 Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Skrevet Januar 8, 2013 hehe, kansje jeg tok litt feil, men du skjønte hva jeg mente Spurte han fra koed om det var noe mere jeg måtte bytte, å han nevnte ikke noe, så får håpe jeg slipper Takk for svar.
JonasFB Skrevet Januar 8, 2013 Skrevet Januar 8, 2013 ang. levering er koed kjappe. 2-4 arbeidsdager slik jeg har opplevd det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå