Gå til innhold

Lufter salg av en nesten ubrukt Sachs clutch for M50B25

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selger en meget lite brukt Sachs clutch til M50B25.

Denne ble kjøpt inn for å bytte forebyggende på en motor jeg satte i prosjektbilen.

Motoren viste seg etter hvert å ha en sprukket topp, så nå trenger jeg ikke denne clutchen lengre ettersom jeg skal ha en annen motor.

Har lamellen, enkelmasse-trykkplate og dobbelmasse-trykkplate, så den skal passe M50B25 uansett svinghjul.

Selges for 1000,- (1200 innkjøpspris)

Skrevet

Unskyll å måtte si det men æ trur du bli å slite med å selle denna:) trur me handa på hjerte æ kan si at d e ingen som kjøpe en brukt clutch uansett kor lite det e tel 1000kr når en ny kosta 1200.. :)

Skrevet
Unskyll å måtte si det men æ trur du bli å slite med å selle denna:) trur me handa på hjerte æ kan si at d e ingen som kjøpe en brukt clutch uansett kor lite det e tel 1000kr når en ny kosta 1200.. :)

Skjønner at du mener det, glemte litt å informere om at clutch`en bare har vært med på 60mil, og i de mil`ene gikk ikke motoren på mere enn 5 sylindre :)

Dette er "ingenting", så denne clutchen er som ny.

Men er åpen for å gå ned litt i pris, men ettersom dette er en "A" del, så mener jeg den er verdt det jeg spør for.

Jeg skal ordne med bilder etter hvert, men dette tar noen dager ettersom jeg ikke har tatt ut motoren enda.

Om kjøper er i tvil på hvilket svinghjul han har, så er det bare å si fra, så sender jeg med begge trykkplatene til samme pris.

Tror det er flere enn meg som har bestillt feil, så er greit å være sikker på at man har "dobbelt opp"

Skrevet
Passer den m50b20?

Den har samme diameter, men i følge koed sine spesifikasjoner har ikke m50b25 og m50b20 samme bestillingnummer, så det kan jeg ikke garantere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...