powerfulglenn Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 Hei, Har en komplett Bmw 320i E30 forstilling tilsalgs På den så sitter det også 2 15" zender felger på med dekk og 325 støtdempere med fjærer Har egentlig det meste av E30 deler unntatt motor Kom gjerne med bud pga jeg vet ikke hvor mye jeg kan få for forstillinga og de andre delene Selve bimmern er borte.. Og det er en 2 Dørs 87 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sundberg Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 Er interiøret strøkent? Type stoff? Kan du eventuelt legge ut noen bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Januar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2013 Er interiøret strøkent? Type stoff? Kan du eventuelt legge ut noen bilder? Har 3 Skinn deler i svart "dørpaneler" også skinnseter i blått som ikke er strøkene.. Men de er utrolig gode og sitte i ! Tror det er sport seter Men hvilke bilder vil du at jeg skal legge ut? Tenkte du på gulvteppe osv? Eller bare seter og dørpanel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gurine Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 har du dørtrekk bak? bilde av stoler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Januar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2013 Skal sjekke litt imorgen ta noen bilder osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sundberg Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 Er på jakt etter en annen farge på setene desverre, men du får ha lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Januar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2013 det skjønner jeg godt Men når jeg hadde de så tenkte jeg og lakke de med en spesial lakk som koster 1000 spenn og da kan man vege farge selv Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
splittfire_95 Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 Gulvteppe ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2013 Det har jeg Og det er i fin stand Men det burde kanskje hentes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceikko Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 Heey! har du bakfanger ? og er trekkene til en 4 dørs el 2 dørs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2013 Bakfangeren kasta jeg for ca 1 årsiden pga den var spist opp av rust og er til 2 dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 pedalsett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2013 Markus: Det er dessverre borte :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarlDahl Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 pedalsett? Jeg har pedalsett fra 91 mod touring med ABS. Send pm om du er int. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceikko Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 Skal ha for trekkeme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå