Brekkå Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 Hei! Jeg har noen E34 M5 seter i min 525i. Disse har varme og er manuelle. Baksete har 2 sitteplasser med en oppbevaringsskuff i midtarmlenet. Setene har ingen hull eller store slitasjer. Det er selfølgelig litt slitasje, men ikke så mye at de ikke smøres opp med rette midler. Jeg selger setene pga. salg av bilen og selger setene seperat. Det er veldig sjeldent at 2+2 E34 M5 interiør kommer for salg, så grip sjansen! Pris: 6000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ferkingstad Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Ka ska du ha for alt? Bilen inkludert M5 interiøret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 hva med resten av midtarmlene frem til dash? følger det med? er det i skinn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mtech95 Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 sendt deg pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekkå Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 Ka ska du ha for alt? Bilen inkludert M5 interiøret? Har sendt deg pm hva med resten av midtarmlene frem til dash? følger det med? er det i skinn? Det kan følge med, men det er bare svart standard. (Ikke skinn) sendt deg pm Har svart deg på pm'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå