kentivar Skrevet Januar 9, 2013 Skrevet Januar 9, 2013 Har en 520i Touring stående jeg vurderer og selge.. Først det som feiler bilen. - Speilhus høyreside må byttes - Speilglass venstreside må byttes - Venstre hovedlykt må byttes (sprekk i glass å lyktehus) - Bulk i høyre fordør - Høyre forskjerm må byttes - Liten bulk på panser fremme på venstreside - noe tull i forstilling (vet ikke hva, men den sliter dekk) - Batteri må byttes - Viskerarm bak må byttes - Venstre vindusvisker fremme går ikke - Grøftelys er borte - mangler en liten bit nederst på frontfanger på venstresiden. Det er alt jeg kommer på i farta... Bilen selges som lett rep.objekt.. Oppdaterer posten om jeg kommer på mer. ellers så er bilen grei, har ikke funnet noe nevneverdig rust bortsett fra nederst på bakluke. Kjørte bilen fra harstad til tromsø å den var fin og kjøre... Bilen må på eu-kontroll og mest sannsynlig en hjulstillings kontroll etter at feil er utbedret før Den kan på skiltes.. Selger denne førr at jeg ikke har tid eller plass til og sette den skikkelig i stand slik at jeg kan bruke den... Jeg jar kjøpt et sett med 20 deler til for og bakstilling, stag, foringer og bærearmer. Dette er ikke montert men følger med.. Har og 8stk m5 felger, hadde tenkt og sette sammen et sett med 4 og pusse opp siden det er småskader på mange av dem. 4 av dem er uten dekk og resten har diverse dårlige dekk. Har 4 vinterdekk på stålfelg, greit med mønster men 2 av dem har lite pigg igjen. Har og de originale alu felgene med dårlige sommerdekk på. Om det er noe du lurer på så ring 97942820 eller pm meg her... Er litt vanskelig å få tatt bilder av bilen nå siden jeg bor i harstad og bilen står i tromsø. Bud over 15 000 mottas er og int. I og bytte i billig bruksbil som er registrert og eu ok alt av interesse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå