torbfer Skrevet Januar 10, 2013 Skrevet Januar 10, 2013 Har lest en del rundt på forumet og sitt at det ikkje finnes presse kit til E34 M5. Men så havna eg på ei sida: http://www.schaper-automotive.com/produ ... 5-3-6.html Ser ut som dei har tilpasset til E34 M5 fra Stage1-3 kit. Noen som har testet dette? Kanskje det er andre som er intr i å vite at det er mulig å skaffepresse kit til E34 M5?
///MPower Skrevet Januar 10, 2013 Skrevet Januar 10, 2013 mener kristian innpå forumet nevnte noe om dette kitet en gang eg snakket med han. tror han har snakket med de. kan jo høre med han evnt
torbfer Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Skrevet Januar 10, 2013 mener kristian innpå forumet nevnte noe om dette kitet en gang eg snakket med han. tror han har snakket med de. kan jo høre med han evnt ja men er egentlig ikkje så veldig intr da det koster så mye at eg heller vil bygge turbo. Da har eg muligheten for litt meir hk viss eg bygger skikkeligt. Men tenkte kanskje noen andre og hva intr i dette siden eg har lest 6-7 plasser at ingen lager til E34 M5.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå