wazzap Skrevet Januar 10, 2013 Skrevet Januar 10, 2013 Hei alle sammen! Jeg opplever en del feil med min bmw for tiden og skal prøve beskrive problemene på en grei måte. Om morningen når jeg starter bilen så fusker den og kort tid etter dette så begynner motorlampen å blinke gult,etter 1-2 minutter deretter begynner den å lyse konstant. Tiltak gjennomført: Byttet alle coiler,plugger På forhånd takk for hjelpen!
wazzap Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Skrevet Januar 15, 2013 Ingen som har noen råd eller forslag å komme med??
wazzap Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Skrevet Mars 10, 2013 Kan komme med en update, ser ut som MAF var gåen så no er bilen blitt noe bedre
a4driver Skrevet Mars 10, 2013 Skrevet Mars 10, 2013 Min 02 e46 316ti med N42/b18 hadde lignende problemer. Byttet begge kamakselsensorene og veivakselsensoren. Da gikk dette over for min del. Jeg sliter fortsatt med litt motortrøbbel, men ikke det samme som dette fixet.
wazzap Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Skrevet Mars 11, 2013 Takk for innspill, tenker selv at det må være kam og vei sensoren som har tatt kveld, men finnes det en måte å feilsøke disse på? evt teste om de virker eller ikke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå