Julian Sommer Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 Trenger kupevifte og luftmengdemåler til e34 med m50b25 motor (enkel vanos, hvis det har noe å si). Og mulig det blir 2-dørs e30 på meg igjen, så må jo ha noe tøft til den. Alt gromt og rimelig av interesse. Første jeg er på utkikk etter er coilovers med tüv og lyktesenk. Evt. noen brede vinterhjul etterhvert Send en PM hvis du har noe til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spjotvoll Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 Har sort nyre om du trenger ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2013 Kommer til å trenge det, må bare få solgt bilen min før jeg handler inn Men da vet jeg at du har det, ihvertfall hvis ingen kjøper dem før meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torolav933 Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 har gule tåkelys, kun ett nerlys av sorte de om det er interesant, justerbar shortshit og mtech1 sideskjørt, momoratt med nav. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2013 Gode forslag som kommer her. Både shortshift og momoratt er av interesse Torolav, så jeg kommer tilbake til deg når bilen min blir solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torolav933 Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 har også 60/40 senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2013 Med tüv? Hvilket merke? Kun interessert i godkjennbart Har sett på tüv-godkjent FK senkesett med dempere til 2500,- på koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torolav933 Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 Ingen tuv og veit ikkje merke nett no.. men det står vell kanskje på fjæreme:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kawa zxr Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Har komplett eksos fra AC Schnitcer som er rustfritt og syrefast... Kosta 22000 når det var nytt har jeg hørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2013 Har komplett eksos fra AC Schnitcer som er rustfritt og syrefast... Kosta 22000 når det var nytt har jeg hørt Vil tro dette er i en helt annen prisklasse enn jeg sikter til ved å skrive "rimelig" Men hadde lommeboka vært større skulle jeg bedt om bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2013 Opp, redigert førstepost litt. Touringen blir beholdt i tillegg til kjøp av e30, så nå trenger jeg litt deler til begge to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2013 Opp, haster med vifta til varmeappparatet i e34.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2013 opp, haster med vifte til varmeapparat i e34. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå