Nexsor Skrevet Januar 10, 2013 Skrevet Januar 10, 2013 Når jeg skulle starte bilen i går, så svirret den rundt et par gang før den stoppet igjen. Var sikkert ikke oppe i mere enn 2-300rpm. Prøvde igjen men da var det ikke antydning til at den ville tenne. Prøvde flere gang uten resultat. Ventet litt og samme som første gang. Antydning til start, men ikke nok til at den ville starte helt. Og de neste forsøkene gikk starteren som normalt, men ingen tenning. Den var på tur å starte, men døde igjen før den var skikkelig igang igjen. Dette var bare litt over en time siden jeg kjørte den, så motoren var ikke skikkelig kald engang. Til slutt gav jeg opp det og skulle til å slepe den hjem. Under slepeforsøket så satte jeg den i 3 gir og slapp klutchen. Startet med en gang. Etter at jeg fikk start på den da, så har jeg sikkert startet og stoppet den 5-6 gang uten problemer... Noen som har vært borti dette? Blir ikke klok av å lese rundt. Har hørt så mye som kan være slitt eller på tur å dø. Alt ifra startsperre, plugger, coliler, bensinpumpe. Tanken på kondens har også slått meg, men da skulle den ikke ha startet så lett når vi slepte den i gang vel..? Har ikke hatt bruk for kondensfjerner siden eg kjørte gammel volvo.. Er første gang siden kjøp for 1 år siden at jeg har problemer med dette, men vil heller finne feilen før jeg står på feil plass og ikke kommer meg derifra.
hao Skrevet Januar 11, 2013 Skrevet Januar 11, 2013 Du sier det selv Tanken på kondens har også slått meg Kondensproblemer kan gi utslag på mange forskjellige vis. Slå på og jeg garanterer at det blir greit(kort garantitid da )
Nexsor Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Skrevet Februar 18, 2013 Har egentlig ikke gjort noe siden jeg hadde startproblemer. Glemte og fylle på kondensfjerner. Men problemet har aldri vært der siden, så trur eg lar det gå denne gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå