linren Skrevet Januar 10, 2013 Skrevet Januar 10, 2013 [*]Vurdere å kvitte meg med BMWn. Den er 2000 modell 525DAT. Km er ca 350k, men motor er gått over i senere tid. Bruker ikke mere olje enn den skal. Ryker heller ikke mye av den. Ny turbo i fjor. Av utstyr kan jeg nevne: -Sort el sportskinninteriør m memory. meget pent! -Soltak -Meget fin m5-multiratt (3-eiket) -Takrails -Avtagbart hengerfeste -Xenon -STORE org BMW 16/9" navi m cd veksler etc. -Godkjent senket. -Klima -Cruisecontrol -Chip -M5-front og speil. Ellers er bilen Eu-godkjent nå i høst og går i nesten to år før neste eu-kontroll. Bilen bruker lite drivstoff og går ganske bra. Girer også fint. Bilen er blå metallic. Selges med kun 16" piggfrie Contdekk (meget bra mønster) på org bmw felger. Av negativt jeg vet om er, standard pixelfeil, litt begynnende rust ett par plasser, innertaket er ikke superpent. Vurderer ¨selge denne for 65000,- ved RASK handel. Det er billig for en slik bil. Ta kontakt på PM ved interesse. Bilder kommer etterhvert!
linren Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Skrevet Januar 10, 2013 Send meg gjerne mobilnr på pm så kommer bilde ila morgendagen eller lørdag..
linren Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Skrevet Januar 22, 2013 Da dumper jeg denne. Grunnet litt å ta tak i. Blant annet er frontfanger blitt skadet pga uheldig møte med snøkladder som falt av en lastebil. Her er link til finn: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=39445336
Thewiz Skrevet Januar 22, 2013 Skrevet Januar 22, 2013 Interessert i innbytte? Tenkte da på E36'en min.
linren Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Skrevet Januar 23, 2013 Er desverre ikke så aktuellt med innbytte. Da måtte det i såfall være en SVÆRT god deal for min del. Har allerede funnet en ny bil egentlig!
Mikael-B Skrevet Januar 23, 2013 Skrevet Januar 23, 2013 Har du bytta ut det beige sportskinn-interiøret med sort skinn interiør ?!
linren Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Skrevet Januar 24, 2013 Ja. Hele interiøret er byttet. Det jeg vet om som er med bilen: -Frontafnger er ødelagt i ene hjørnet. -Glødeplugger trengs åbyttes (har kjøpt de inn= -Innertaket trengs en shine. -Håndbrekk er dårlig, nye deler følger med. Bilen blir desverre hentet av en kjøper i morgen! Kommer tilbake med mer om det ikke blir noe av..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå