Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er en ventil som slipper inn bensindamp fra tanken etter hva jeg har lest, det går en slange fra bensintanken frem til motorrommet via et kullfilter som på min e30 satt i motorrommet som deretter går innom denne ventilen og inn på baksiden av gasspjeldet der dampen går inn i innsuget og videre inn i motoren og blir forbrent .. navnet på denne er kanist eller noe i den duren. Om slangen fra denne ikke er koblet til under gasspjeldet så kan det hende motoren suger falsk luft og da vil den vel gå ujevnt. evt om ventilen er defekt. håper det var litt til hjelp :)

Skrevet

Det var det absolutt.. Må se under bilen om jeg har denne slangen fea tanken først... Hvis ikke er det bare og strupe den tenker jeg.. Har ikke kobla på lambdaen enda men trodde ikke den skulle kødde til tomgangen..

Skrevet
  Kawa zxr skrev:
Det var det absolutt.. Må se under bilen om jeg har denne slangen fea tanken først... Hvis ikke er det bare og strupe den tenker jeg.. Har ikke kobla på lambdaen enda men trodde ikke den skulle kødde til tomgangen..

Tipper det går greit å strupe den :)

Skrevet
  Morty999 skrev:
lik enkelt å bare koble den fra :P

Men den bør vel strupes på inngangen til gasspjeldet :wink: jeg leser at dette er en m50 motor så jeg vet ikke om det er likt som på m20 motoren men uansett hvor den går inn så bør den sikkert strupes der :)

Skrevet

Morty999...

Har en annet problem jeg sliter litt med!! Kunne du sett på d? Er en annet emne her i teknisk som heter start stopp hjelp e30... Har du noen idee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...