Anderspr0 Skrevet Januar 11, 2013 Skrevet Januar 11, 2013 Hei! Har en E46 (320i 99mod sedan) som har en defekt ABS sensor, disse sitter fast, og må mest sannsynligvis knekke de av. Tenkte å måle ohm'en på de for å finne hvilken som er defekt, men de sitter jo fast? En kompis som skal bytte de snakket noe om ABS-blokk som han kunne måle dette på? Hvor sitter denne, og må jeg av med hjulet for å måle de?
Azeton Skrevet Januar 11, 2013 Skrevet Januar 11, 2013 Følg ledningen til abs sensoren, etter et par dager kommer du til en kontakt som du kan trekke ut. Der kan du måle. Ellers er INPA hælvettes fint
Anderspr0 Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Skrevet Januar 11, 2013 Har brukt OBD-II, men den sa bare at det var en som var defekt. Så den kan du få, og dra ett par dager etter.
Azeton Skrevet Januar 11, 2013 Skrevet Januar 11, 2013 Hvilket program brukte du da? Hørtes veldig noob ut.. Får opp feil hvor den er, så går jeg på live data å ser på sensorene. morsomt å se det hoppe rundt
Anderspr0 Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Skrevet Januar 11, 2013 Kjøpte dog Bil-tema sin greie jeg da, derav er vell nøyaktigheten. Bruker brukermanualen som medfølger.
TurboLag Skrevet Januar 11, 2013 Skrevet Januar 11, 2013 som han sier, INPA er et MYE kraftigere verktøy! skaff det, så får du bedre nøyaktighet på sånt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå