Bayerische Motor Werke Skrevet Januar 11, 2013 Skrevet Januar 11, 2013 Hei. Jeg byttet olje og skiftet bremseskiver og bremsebelegg foran, men får ikke re satt service indikatoren for bremsebeleggene. Fulgte bruksanvisningen og fikk re satt olje skift varsel, men bremsebelegg går tilbake til -100.... Hva kan være feil??????? Gjelder E61 2007mod.
Mattae Skrevet Januar 11, 2013 Skrevet Januar 11, 2013 byttet sensor? er engangs greier dem sensorene.
Bayerische Motor Werke Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Skrevet Januar 11, 2013 Takk for kjapt svar Nei, har ikke byttet sensor... må den byttes hver gang en bytter klosser? Det er ikke sensoren som har slått ut, men kun kilometer varsleren i displayet så vidt jeg kan se.....
Mattae Skrevet Januar 11, 2013 Skrevet Januar 11, 2013 er sånn 2 steg dem sensorene på e90 værtfall. går ut ifra e60 og har slike. første trigger sikkert km gjennstående. steg 2 så kommer bremsefeil lyset opp. 3 steg er skraping skal ikke si dette 200% sikkert, men vil tro det. måtte bytte sensor både foran og bak på e90n min.
Bayerische Motor Werke Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Skrevet Januar 11, 2013 ok. Får bestille en sensor og prøve
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå