Moeraa Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 Min 2003 E39 klarer ikke å spille av brenne cd med musikk på. noe jeg gjør feil eller er det bare slik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 Må bruke CD-R plater Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moeraa Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2013 Prøvde med disse platene, er CD-r80. men de funka ikke :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 Min spiller... Er ikke mp3 du har laga da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moeraa Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2013 å herre gud at det går an å være så idiotisk ... ja, er mp3 filer Noen som vet hvordan eg gjør det til en spilbar fil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 å herre gud at det går an å være så idiotisk ... ja, er mp3 filer Noen som vet hvordan eg gjør det til en spilbar fil? Bare brenn cd som musikk cd i brenne programmet . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 å herre gud at det går an å være så idiotisk ... ja, er mp3 filer Noen som vet hvordan eg gjør det til en spilbar fil? LØKRULL Må konverter de fra Mp3 til musikk fil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moeraa Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2013 å herre gud at det går an å være så idiotisk ... ja, er mp3 filer Noen som vet hvordan eg gjør det til en spilbar fil? LØKRULL Må konverter de fra Mp3 til musikk fil FANT UT DETTE! er normalt gnaske så teknisk når det gjelder data og elektronikk. men er ca 11 år siden jeg brant en cd, for å ha musikk Bring on the shame! fortjener det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå