Kjellsen Skrevet Januar 11, 2013 Skrevet Januar 11, 2013 Hei! Jeg har en E30 316IA 90. Idag begynte en varsellampe å lyse, som har en sirkel og en strek på hver sin side. Jeg stoppet og satte den i nøytral og varsel forsvant. Dette skjedde ett par ganger og nå lyser den konstant. Noen som kjenner til problemet? Hva må gjøres? Mvh Kjellsen
handsome Skrevet Januar 11, 2013 Skrevet Januar 11, 2013 Kan det være dårlig bremseklosser? Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
TM custom Skrevet Januar 11, 2013 Skrevet Januar 11, 2013 Lampen for bremseklosser har tre prikker på hver side ikke en strek. Vis det er et utropstegn inne i sirkelen så er det varsel for feil på bremsesystem og da kan du starte med å sjekke bremsevæske nivået
Kjellsen Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Skrevet Januar 11, 2013 Hmm.. Kan være ledningene som går til bremseklassen på venstre side. De er klippet av og tvinnet sammen av tidligere eier. Så det er bremseklossete varsler? Rart den sluktnet når jeg valgte nøytral. Sent from my ST27i using Tapatalk 2
a100abt Skrevet Januar 11, 2013 Skrevet Januar 11, 2013 Hmm.. Kan være ledningene som går til bremseklassen på venstre side. De er klippet av og tvinnet sammen av tidligere eier. Så det er bremseklossete varsler? Rart den sluktnet når jeg valgte nøytral. Sent from my ST27i using Tapatalk 2 Se innlegg før dette. Tror det er mer sannsynlig. Mvh Frode. Sent from my iPhone using Tapatalk
Kjellsen Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Skrevet Januar 11, 2013 Takk TM custom! Det er den med prikker ja. Da er det til klossene. sjekker imorgen og lodder ledningene sammen:-) Da kan jeg slappe av resten av kvelden:-) Mvh Kjellsen Sent from my ST27i using Tapatalk 2
Kjellsen Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Skrevet Januar 11, 2013 Da satser jeg på det Frode:-) Sent from my ST27i using Tapatalk 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå