Fixfax Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 Har en e36 touring 1995 modell, tenningslåsen er defekt så bilen startes ved og putte nøkkelen i låsen og vri om kontakt stykke med skrutrekker, da låsen er "skjært" og ikke går rundt. Det jeg har funnet ut etter at jeg kjøpte bilen er at om man ikke har nøkklen i låsen og vrir om kontakt stykke skjer det ingen ting, ergo nøkklen må være i låsen for at starteren i det hele tatt skal gå. Idag parkerte jeg utenfor ett kjøpesenter, da jeg kom tilbake virket det som jeg ikke hadde nøkklen i låsen, t tenning gikk på men ikke engang ett klikk fra startern, Prøvde så med startpakke, da det ikke var noe forskjell testet vi startkabler, heller ingen forskjell, så da satte jeg inn et batteri jeg vet er full ladet og i god stand da, jeg vet nyere bmwer kan ha slike tendenser med dårlig batteri. Til min store skuffelse var det ingen forskjell, prøvde så og dra bilen i gang, men ikke antydning til antenning så dette vil jeg tro er noe startsperre tull. Kan man fjerne denne? hva skal jeg skjekke? Er dette kanskje ett ønske fra høyere makter om at jeg trenger større motor tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2013 Poster denne linken her i tråden i tilfelle noen lurer på hvordan ews fungerer. http://www.europeantransmissions.com/Bu ... %20BMW.pdf Da jeg har sett noen med lignende problemer, i trådene demmes har det blitt foreslått starter osv. men starten skal ikke gå rundt om nøkklen ikke gjenkjennes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2013 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimf Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 jeg kan fjerne startsperre fra denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå