killarinc Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 Vil bare legge til en erfaring her for de som lurer på det. Åpnet min styreenhet etter at jeg fant ut at den kødda med meg. Er ganske erfaren med elektronikk og fikk karakter 6 på selvkomponert elektronikk på vg Vil ikke nevne de andre karakterene Åpne den var relativt enkelt med en dremmel og jeg så plutselig kretskortet. Så at det var flere av kontaktene som satt løst og jeg tenkte at jeg skulle bruke en pn kabel, strippe den og bruke en av delene som ledere. Men så tenkte jeg etterpå at dette var sinnsykt smått prøvde og lodde de største punktene og det gikk greit. Men tilbake til de små Gadd aldri og gjøre det, men til de som har litt tro på seg selv og litt erfaring vil det nok gå, men jeg dreit i det av mange grunder ikke gidder og skrive her Konklusjon: Du tror det går helt fint, men egentlig er det bare håpløst Dette er ment for de som har vurdert det samme. Enten lever den inn eller skaff ny/brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå