tommy_ve Skrevet Januar 12, 2013 Skrevet Januar 12, 2013 hmm, mener med dette`a? har det helt sikkert, men usikker på hva som menes
Fixfax Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Skrevet Januar 12, 2013 Den som sitter rundt tenningslås med 2 grønne ledninger
tommy_ve Skrevet Januar 12, 2013 Skrevet Januar 12, 2013 okey, da er det startsperren du trenger den har jeg desverre ikke..
tommy_ve Skrevet Januar 12, 2013 Skrevet Januar 12, 2013 har det trenger for å skifte til uten startsperre evt (inkl tenningslås og 2 nøkkler) men regner med det blir lite aktuelt?
Fixfax Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Skrevet Januar 12, 2013 Hva må til for og fjerne ews2 på m43 motoren da? ledningsnett, styreenhet? alt kommer ann på pris, vet jo ikke sikkert om det er denne ringen heller, vurderer og skifte motor, alt annet enn og betale bmw mangfoldig tusen for og se på problemt:p pris?
tommy_ve Skrevet Januar 12, 2013 Skrevet Januar 12, 2013 har hørt at man kan kjøpe hjerne der startsperre er tatt bort, har også hørt at noen har brukt hjerne fra biler uten startsperre så lenge de er av samme merke (bosh og lignende). jeg har en hjerne uten startsperre fra en m40, om du kan bruke den må du undersøke evt. men utifra det jeg har lest er det ikke umulig at det går er det slik at bilen din starter, men så slukker den seg etter et par sekunder slik som den er nå?
Fixfax Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Skrevet Januar 12, 2013 nei starteren går ikke rund, ingen tenning om jeg prøver og dra den i gang heller
kimf Skrevet Januar 13, 2013 Skrevet Januar 13, 2013 Hvis starteren ikke går rundt, så betyr det at ews2 boksen ikke får rett signal fra nøkkel eller er defekt. ews2 boksen kan fjernes og man kan kobble sammen 2 av ledningene, da vil starter gå rundt Men motorstyringen vil fortsatt ikke tenne uten at du får fjernet startsperren fra motorstyringen, på din type motorstyring bosch 0261203661 kreves det at man lodder inn et lite print kort og koder dette med rett passord som passer din motorstyring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå