Kjellsen Skrevet Januar 11, 2013 Skrevet Januar 11, 2013 Hei. jeg har prøvd å finne noen tråder om konvertering til manuell på en E30 316IA facelift med M40 . Men fant ingen. Så da lurer jeg på nøyaktig hvilke deler som må til i tillegg til det jeg har skrevet: Manuell girkasse Svinghjul/clutch/lager Mellomaksel diff Må jeg bruke motornettet fra en 316 med manuell girkasse? Kan jeg bruke 318IS girkasse, mellomaksel og diff(med brems/sperre)? Bolt on? Jeg har ikke noe imot å gjøre det over litt tid for å gjøre det ordentlig og uten snarveier. Mvh Kjellsen
bmw e30 318i Skrevet Januar 13, 2013 Skrevet Januar 13, 2013 du må også ha pedalsett, usikker på om IS kassa passer på 316, men kan hende den gjør det..
Kjellsen Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Skrevet Januar 13, 2013 du må også ha pedalsett, usikker på om IS kassa passer på 316, men kan hende den gjør det.. okay. Jeg har M40 motor.
Kjellsen Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Skrevet Januar 14, 2013 Noen som vet om jeg kan montere e30 318is m42 girkasse, mellomaksel, pedalsett, clutch, svinghjul rett i min bil med 316ia m40 motor og bakaksling? Kan jeg bruke 316 drivakslinger med 318is diffen? Sent from my ST27i using Tapatalk 2
JulianS Skrevet Januar 14, 2013 Skrevet Januar 14, 2013 Alt passer Noe du trenger? har hvertfall girkasse og mellomaksel til e30 iS
Kjellsen Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Skrevet Januar 14, 2013 Alt passer Noe du trenger? har hvertfall girkasse og mellomaksel til e30 iS Så flott, takk for info! I første omgang var dette kun for å samle info, grunnet lommeboka er ikke den største nå. Jeg skal til å montere i en IS motor etterhvert, så da tenkte jeg å konvertere til manuell med IS deler om det passet. Som det gjør Men send meg en PM med en pris på din mellomaksel og girkasse med info om stand osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå