Myrvangen Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Har et problem med anlegget i e34'n, virker ikke som forsterkerne får noe strøm:/ har sjekket alle koblinger og sikringer men får ikke liv i det, spillern virker men ettersom det er uorginale høytalere og sub så hjelper det lite når jeg allikavel ikke får noe lyd:(. Noen som har no tips? Evt noe jeg kan ha oversett? Er ikke lys i noen av forsterkerne så det ser ut som at strømmen ikke når frem:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Fortell litt meir om anlegget ditt. (merke og modellnummer) Har det virka før? Kva skjedde når det ikkje virka lenger? Forsterkerene trenger 12v, jord og remote for å skru seg på. Er jo berre å måle om dei får det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2013 Tja merke husker jeg ikke helt, og bilen står på jobben:( men det har virka før ja, var ute å kjørte for en liten tid tilbake da det plutselig ble stille mens jeg hørte på musikk:S trodde først en strøm kabel hadde detti ut eller noe sånt men alt ser greit ut, prøvd å montere kabler og sikringer på nytt også uten hell spilte ikke høyt når det kuttet heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Er nok brudd i remote, den tynne ledningen fra spiller til forsterkere som gjør at de slår seg på. Ut fra spilleren er den blå eller lyseblå med hvit stripe. prøv å trekk opp en ny for å se om det funker da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2013 Ok, satser på det. Men remoten har jeg jo lagt opp på en måte så de ikke skulle ligge i klem noe sted men kan jo selvfølgelig få et brudd allikevell:) syns bare det er rart om det blir brudd i den når bilen står på tomgang hjemme i gården mens anlegget spiller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Ok, satser på det. Men remoten har jeg jo lagt opp på en måte så de ikke skulle ligge i klem noe sted men kan jo selvfølgelig få et brudd allikevell:) syns bare det er rart om det blir brudd i den når bilen står på tomgang hjemme i gården mens anlegget spiller Kan jo være så enkelt som at den har løsnet bak på spilleren, i skjøten du har der Men som det blir sagt her, det er bare å måle inn på forsterkeren, så finner du fort ut hvor du mangler noe. Har du 12+ inn på både plussingangen og remote (spiller på) så er det jordingen din som kødder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Ok, satser på det. Men remoten har jeg jo lagt opp på en måte så de ikke skulle ligge i klem noe sted men kan jo selvfølgelig få et brudd allikevell:) syns bare det er rart om det blir brudd i den når bilen står på tomgang hjemme i gården mens anlegget spiller Kan jo være så enkelt som at den har løsnet bak på spilleren, i skjøten du har der Men som det blir sagt her, det er bare å måle inn på forsterkeren, så finner du fort ut hvor du mangler noe. Har du 12+ inn på både plussingangen og remote (spiller på) så er det jordingen din som kødder. +1. Mål og oppdater oss så finner du ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2013 Var nok som det ble nevnt her at det var brudd i remote. Prøvde med en kabelstump mellom + og remoten på forsterkern og da funka det:) tusen takk for hjelpa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Fint du oppdaterer om løsningen og godt du fant ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Var nok som det ble nevnt her at det var brudd i remote. Prøvde med en kabelstump mellom + og remoten på forsterkern og da funka det:) tusen takk for hjelpa! Da fjernet du selvfølgelig den kabelstumpen og byttet remoteledningen med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2013 Fjerna kabelstumpen ja:) var bare for å teste;) har ikke byttet remote ennå men skal gjøre det imorra om jeg rekker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå