Bruce Skrevet Januar 12, 2013 Skrevet Januar 12, 2013 når jeg svinger på rattet så varierer det veldig om det er hardt eller mindre hardt å svinge...noen som vet hva problemet kan være? noen som har vært borti lignende?
Wolfy Skrevet Januar 12, 2013 Skrevet Januar 12, 2013 Høres ut som det er lite olje eller luft. Nå er ikke jeg en bil guru, men viss det er olje på tanken, så prøv å ta av lokket og så svinge. Hadde samme problemet på en carina, og når jeg tok av lokket ble styringen slik den skulle. kjører med lokk nå tho
camxer Skrevet Januar 12, 2013 Skrevet Januar 12, 2013 Lokket til servobeholderen har lufting fra det jeg husker, så tror ikke det er problemet. Om det er lenge siden oljen ble byttet, så skader det vel ikke å kjøpe en slik manuell oljeskiftpumpe på f.eks biltema og bytte oljen. Får ikke alt ut, men en god del. Finnes også slike tilsetningstoffer som renser/fornyer/tetter servosystemet til en viss grad. Lager servoen lyd når du svinger rattet?
sandesp Skrevet Januar 13, 2013 Skrevet Januar 13, 2013 Hvis det er olje på beholder så er det nok servo pumpen som er i stykker
Bruce Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Skrevet Januar 13, 2013 Det er mer enn nok olje på beholderen med den er kakao brun og det synes jeg er rart...har heller ikke hørt noe lyd fra pumpa...gir noe noe mer mening ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå