Fabian540i Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Hei alle sammen! Er ny bruker her inne. Har nettopp kjøpt meg familiebil. Valget falt til slutt på en E39 540iat. Bilder kommer snart. Full M-pakke, øyelokk, Carbon leppe under frontfange, Carbon-nyrer, Bmw motorsport stabstag i motorrom, mørke vinduer, tøff takspoiler, oppgradert eksos fra grenrør helt bak, 19" Dotz felger på sommer, 17" "bmw" felger på vinter, litt senk. Fargen er mørkeblå, samme farge som interiørlistene, grå sportsskinnseter. Hvis noen har tips og triks så er det bare å rope ut Bilder av den: viewtopic.php?f=6&t=248712 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Denne bilen er så fin, sleng på med bilder og velkommen til forumet mister! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fabian540i Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2013 Tusen takk kompis! Bilder kommer imorgen, må bare hjem til min kjære data hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathiasgranberg Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Velkommen til forumet, høres ut som en grombil dette her obs Du har foresten puttet tråden din i til salgs delen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fabian540i Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2013 Velkommen til forumet, høres ut som en grombil dette her obsDu har foresten puttet tråden din i til salgs delen Takk for det! Hehe det råeste jeg kjørt ihverfall Skal legge ut bilder også Wops! Kan jeg få flyttet tråden, eller må jeg lage en ny tråd og putte den et annet sted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten325i Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 pris ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fabian540i Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2013 pris ? Jeg skrev på feil sted, bilen er desverre ikke til salgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fabian540i Skrevet August 16, 2013 Forfatter Share Skrevet August 16, 2013 Bilen er nå til salgs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet August 16, 2013 Share Skrevet August 16, 2013 Pris på bilen a ? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fabian540i Skrevet August 18, 2013 Forfatter Share Skrevet August 18, 2013 Pris på bilen a ? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Tenkte 150-160k, men er åpen for bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå