Gå til innhold

BMW 525tds 94 modell,automat,orginal. Starter ikke!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,jeg har en sånn bil som det står ovenfor. Har slitt med at den ble mer og mer tungstartet,står den en dag eller mer,får jeg nesten ikke start i det hele. Så jeg demonterte innsug,alle dyserørene,to dyser og alle glødepluggene,testet da om jeg fikk gløding på hver og en av pluggene,byttet da en plugg. Rengjorde så to dyser som lak litt,bla. den med ledning. Byttet så alle pakninger på innsug. Alt så pent ut til slutt. Men nå starter den ikke i det hele tatt. Matepumpa baki gå,glødingen funker. Har tvangskjørt matepumpa,og da sjekket om det kom diesel ut av den skruen mellom dyserørene på dieselpumpa,og det gjorde det,men det kommer ingenting ut av dyserørene!!! Er det noen som har peiling på hva jeg må gjøre nå?

I tillegg har jeg for et par år siden byttet pakning oppå pumpa,men etter litt sjøljustering fikk jeg den til å gå. Åsså mens jeg holdt på med bilen igår klarte jeg å klemme den jævla ledninga på dysa,mellom manifolden,men ledninga er ikke av,bare veldig flat,kun den ene inni strømpen. Kan vel ikke være noe med denne?

Håper virkelig noen kan hjelpe meg,er billøs og rådvill #-o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...