asgeir94 Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 hei. ønsker og kjøpe en 525 tds e34. trenger ikke og være skilt på bilen men ikke så alt for mange feil. men alt av interesse. girkassen må være manuell ta kontakt viss du har noe stående. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Safin a jamal på facebook har en med dobbel luke og greier. 12.000.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asgeir94 Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2013 oki. takk for info. ellers flere som har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hzh Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 jeg har en, ligger ute til 15k, er prosjekt evt vinterbil men da diffen gikk i dag, så må den ordnes først, skal vel hente ny sperre diff i løpe av veka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asgeir94 Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2013 oki skal ha som vanlig bruksbil jeg. men har du noen bilder av den så jeg kan få se den? kan jo vordere bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå