martinrinde Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Fremstår som meget pen, langkjørt, ikke drosjekjørt. Bilen har gått 320 000 km, langkjørt av en selger i WASA. Turbo er skiftet, servicer er fulgt på merkeverksted. Sommer og vinterhjul er org.alufelger, vinterdekk er piggffrie. Sportsseter, hel og pen innvendig, finnes ikke bulker eller rust. Teknisk er den helt hundre, skal bytte hjullager før salg. Bilen er 1.gang registrert i november 2005. Kan ta innbytte, enten lik pris eller billigere + mellomlegg. Pris; 140 000 Ved hurtig avgjørelse så kan selvfølgelig pris diskuteres. Kom gjerne med seriøse bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinrinde Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2013 hvis ting skjer i løpet av di neste dagene så kan jeg gå betraktelig ned i pris pga jeg har en annen bil på hånda som jeg skal ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinrinde Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2013 SOLGT !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TDV Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Kor mykje fekk du for denne? Eg har en identisk en. 320dat. 215000km. Samme farge og. Eg har sansen for bmw med høg km stand på kort tid Sent from my ASUS Transformer Pad TF700T using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinrinde Skrevet April 11, 2013 Forfatter Share Skrevet April 11, 2013 solgte den for 130k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå