ketped Skrevet Januar 14, 2013 Skrevet Januar 14, 2013 Heisan. Jeg har en 97 mod 520 med automat og nå ASC lampen min har begynt å lyse. ABS-fungerer men ikke traction kontrollen. Har ikke plaget meg men nå skal den på EU og fått beskjed om at den da må fungerer. Noen forslag om hva jeg kan begynne å se etter? Mvh Ketil
handsome Skrevet Januar 14, 2013 Skrevet Januar 14, 2013 Begynn med en diagnose Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
ketped Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Skrevet Januar 14, 2013 Ja jeg tenkte på det men verkstedet skulle 1030,- + moms for det. Gammel bil så vil holde kostnadene så lave som mulig.
handsome Skrevet Januar 14, 2013 Skrevet Januar 14, 2013 Hvor holder du til da? Alltids noen med car soft el.. Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
haybimmsen Skrevet Januar 14, 2013 Skrevet Januar 14, 2013 se etter asc wiren som er fremme ved isnuget ditt, min asc fjusker litt når det er kaldt ute
ketped Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Skrevet Januar 16, 2013 Jeg bor i fredrikstad. Har funnet en som tar diagnose for ca halve prisen og det er ikke så galt. Skal se etter den wiren. Hva kan være feil med den?
haybimmsen Skrevet Januar 16, 2013 Skrevet Januar 16, 2013 Usikker, men av å til hjelpe det Bare å stramme/ slakke den så slå av å på bilen, hos meg Vertfall !
Dontzi Skrevet Januar 16, 2013 Skrevet Januar 16, 2013 har samme probleme selv. kjøpte ny og fikk et verksted til å montere de i samme slengen når bilen var inne en gang, funker fortsatt ikke. Men den må ikke fungere på EU, bilen min blei EU godkjent med ASC av heile tia.
ketped Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Skrevet Januar 16, 2013 Det viser seg at den wiren var røket, Ser ikke ut som det skal være noe problem å bytte den eller? Han sa at alt utstyr på bilen måtte fungerer for å få den godkjent? Kanskje jeg skal høre med naf istede.
haybimmsen Skrevet Januar 16, 2013 Skrevet Januar 16, 2013 Napp ut lyset i dasjen å kjør inn bilen på test igjen !
ketped Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Skrevet Januar 16, 2013 Hehe. Ja det var en tanke. Er ikke naf bra i EU test?
haybimmsen Skrevet Januar 16, 2013 Skrevet Januar 16, 2013 Nei, NAF er en dårlig plass å gå, vurdera heilt feil bilene etter min mening! Napp ut pæra så di får bilen godkjent! Så får du kjøpt deg en ny wire, den går inn på en svart boks der. Mulig du må skifte heile skiten
ketped Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Skrevet Januar 17, 2013 Ser at den ciren går til luft spjeldet. Har denne noe å gjøre med ACS å gjøre? Ser det ikke holder å skifte wirer. Må skifte hele kladden. Redd for prisen her. Noen som vet hvor man skaffe sånt billig?
ketped Skrevet Mars 26, 2013 Forfatter Skrevet Mars 26, 2013 En oppdatering. Det holdt med å skifte wiren som kastet hele 118,- kroner så var feilen borte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå