e30_joakim Skrevet Januar 14, 2013 Skrevet Januar 14, 2013 Hei ! skal ha coilovers på e46en min , har hatt noen biler med coilovers og det er mye bra og mye dårlige sett ... mange blir myke i rompa osv . lyst på et bra sett slik at den blir veldig stiv ! http://www.partsandretards.no/senkesett ... -evolution hvordan er dette settet ?? eller bør jeg kjøpe k-sport på gs bildeler med fult høyde justerbart ? med camber innstilling og hardhet
kanon Skrevet Januar 15, 2013 Skrevet Januar 15, 2013 kommer helt ann på hva du skal bruke bilen til.. jeg har k(ina) sport framme og bilstein bak men bytter alt til bilstein etterhvert. bruker bilen min til autoslalom og nurburging..
e30_joakim Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Skrevet Januar 15, 2013 kommer helt ann på hva du skal bruke bilen til.. jeg har k(ina) sport framme og bilstein bak men bytter alt til bilstein etterhvert. bruker bilen min til autoslalom og nurburging.. orker ikke billig sett som blir myke i rompa , har hatt det før ... Blir og skaffe seg et bra coilovers sett , og bytte de fleste foringene til stive harde foringer , og bytte stabstaga til noe som er stivere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå