Kjeid Skrevet Januar 14, 2013 Skrevet Januar 14, 2013 Hei, handlet meg en cab for noen dager siden. Taket fungerte ikke da jeg kjøpte bilen, og jeg har naturligvis lyst å fikse det. Fant en på YouTube som beskriver problemet mitt helt. Dersom det er noen her som har peiling/forslag på løsningen så skrik ut Det eneste forskjell på min å den på videoen, er at mitt tak er halv-automatisk(?)( manuell lås i forkant) Setter pris på all respons
Krika Skrevet Januar 14, 2013 Skrevet Januar 14, 2013 Det skal være mulig å dra i et slags håndtak under baksetet (?) slik at du kan sette opp caben manuelt. Er det slik at du har toppen nede, men ikke får den opp igjen?
Kjeid Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Skrevet Januar 14, 2013 Når begge motorene er koblet inn, og jeg prøver å kjøre den ned, går taket opp bak og luken åpnes. Å der stopper det.. Når jeg legger den manuelt ned og kobler motorene inn igjen så låser lokket seg og ingenting mer skjer.. :-/ Forslag? Eller forslag til hva jeg kan bytte? Hjerne? Kalesje m/tau? Motor for kalesje? Vil jo selvfølgelig ikke bytte i hytt og pine..
Kjeid Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Skrevet Januar 14, 2013 Håndtaket er under baksetet ja, denne kobler ut begge motorene. Men det hjelper ikke meg :-/ Har prøvd og "resette"/"synkronisere" motorene, uten resultat.
Kjeid Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Skrevet Januar 15, 2013 Er det virkelig ingen her som har en liten anelse på hvor problemet kan ligge? Jeg har lest om flere med samme problem, men ingen ser ut til og komme opp med en løsning.. Har også lest at merkeverksteder "skyver ifra seg" disse jobbene(?) og om de tar den skifter de alt.. Noen som kansje kjenner noen "eksperter" på feltet i området - Bergen - Haugesund - Stavanger - ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå