miktor Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Lurte på om noken kan fortelle meg om desse listene passer til ei 2010 mod 320d M!? Ellers er eg ikkje heilt habil på tysk, så er dette noke og satse på om enn vill skifte fra org lister! http://www.ebay.de/itm/BMW-3er-E90-E91- ... 19d7031dbc Samme spørsmål ang desse splitterne! passform og kvalitet? http://www.ebay.de/itm/BMW-e90-e91-M-Pa ... 2a202435ed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Jeg tror listene skal passe pre lci med idrive, slik bildene viser. Jeg vil tro at listen på nidtkonsollet ikke vil passe, hvis du ikke har idrive, eller idrive i facelift modellen (slik bildet ditt viser) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Splitterne vil ikke passe, da de er til pre lci. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miktor Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2013 Flott, då er det bekrefta. Har midtkonsoll med hjul og mange knapper. sikkert frå 09 mod og opp! Får sjekke litt til på ebay, så kan eg hør igjen om det passer min bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miktor Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2013 noken som kan hjelpe meg med å finne carbon splittere og interiørlister i piano svart eller carbon?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miktor Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 Har sjekka rundt på ebay etter carbonsplittere til min 2010 mod 320d tour M, og finner ingen som ifølge meg passer! Noken som veit og kan gje et tips?;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miktor Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2013 Alle som eg finne passer e91 opp til 2008 mod!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miktor Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2013 .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miktor Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2013 Har noken tips til kor carbon splittere til 2010 320d M selges? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Februar 11, 2013 Share Skrevet Februar 11, 2013 Hva med å søke selv? både schmiedmann, koed, gs bildeler og ebay er flusst av dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miktor Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2013 Ja har søk rundt om og finner kun ett tilfelle av carbonsplitter på schmiedmann! Og det var ganske dyrt. På ebay finner eg somsagt berre opp til 2008 mod. Derfor lurer eg på om det er noke eg har oversett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå