Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Min 530d e39 sliter veldig i sentrallåsen. plutselig så vil ikke bakdørene åpne seg. og plutselig en dag vil dem. kommer og går hele tiden. nå funker alle dører utenom 1. og går heller ikke ann og åpne dem fra innsiden. så jeg er jo avhengig av og aldri låse bilen min. det er ikke mye gøy. ¨

noen som har erfaring innen dette?

Takk på forhånd :D

Skrevet

Virker el-rutene dine? Hvis de ikke gjør det, ville jeg gjettet at det er bryteren til disse i førerdøra som er gåen.. signalene til sentrallåsen går gjennom denne mener jeg ;)

Skrevet

ja de virker de. Men er en feil i auto åpne og lukke måten på det ene vinduet. men virker da manuelt om jeg holder inne. så du tror kansje det har noe med di knappene og gjøre?

Skrevet

Er litt usikker, ettersom rutene dine virker egentlig. Men hvis du er forbi et huggeri elns. er det jo grei skruring å skjekke opp om problemet forsvinner ved bytte av den enheten i armlenet på førerdøra. Begynner å bli mange av disse bilene som har tatt kvelden nå, men er sikkert enkelst å finne bryter til el-ruter bare foran..

Det autoproblemet ditt høres egentlig ut som om at du ikke har kalibrert, eller hva jeg skal kalle det, etter at du har hatt av batteristrøm.. ;)

• 2 weeks later...
Skrevet

Har nå koblet av sentrallås bak. koblet av strømmen. så nå er problemet løst. kjipt at det ikke ordnet seg

men nå ble det bare slik. takk for svar :)

• 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...