Parga2013 Skrevet Januar 15, 2013 Skrevet Januar 15, 2013 Skulle hatt noen smådeler til min E39 STV 2000mod - Dobbel lyktespyler venstre side - Deksel over hengerfeste, helst sort - Eg har nesten heilt nye Blizzak 205-65-15 piggfrie dekk, ønsker og bytte i gode piggdekk.Kan bytte felger også - Er det noen som har en god pris på original dvd/ navigasjons skjerm eller ett alternativ som passer rett inn i dashbordet. - Er det noen som veit om det er muligt og koble til forsterker på original annlegget og evt hvordan eg får den ut
stianandre Skrevet Januar 20, 2013 Skrevet Januar 20, 2013 Skulle hatt noen smådeler til min E39 STV 2000mod- Dobbel lyktespyler venstre side - Deksel over hengerfeste, helst sort - Eg har nesten heilt nye Blizzak 205-65-15 piggfrie dekk, ønsker og bytte i gode piggdekk.Kan bytte felger også - Er det noen som har en god pris på original dvd/ navigasjons skjerm eller ett alternativ som passer rett inn i dashbordet. - Er det noen som veit om det er muligt og koble til forsterker på original annlegget og evt hvordan eg får den ut Hei. Hvis du drar av volumknappen, så skal det være en liten umbrako under volumpinnen. Så vri på den, så kommer spilleren ut. Du kan koble til en sånn : http://www.ebay.co.uk/itm/Lot-of-2-STIN ... 232727208d Selges på bilradiospesialisten om du ikke gidder og vente på ebay. Men koster litt mer. Jeg har den som jeg sendte link på, og den funker knall bra. Den skal kobles på høytalerkabler som gjør gjør den om til rca kabel.
Parga2013 Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Skrevet Januar 20, 2013 Skulle hatt noen smådeler til min E39 STV 2000mod- Dobbel lyktespyler venstre side - Deksel over hengerfeste, helst sort - Eg har nesten heilt nye Blizzak 205-65-15 piggfrie dekk, ønsker og bytte i gode piggdekk.Kan bytte felger også - Er det noen som har en god pris på original dvd/ navigasjons skjerm eller ett alternativ som passer rett inn i dashbordet. - Er det noen som veit om det er muligt og koble til forsterker på original annlegget og evt hvordan eg får den ut Hei. Hvis du drar av volumknappen, så skal det være en liten umbrako under volumpinnen. Så vri på den, så kommer spilleren ut. Du kan koble til en sånn : http://www.ebay.co.uk/itm/Lot-of-2-STIN ... 232727208d Selges på bilradiospesialisten om du ikke gidder og vente på ebay. Men koster litt mer. Jeg har den som jeg sendte link på, og den funker knall bra. Den skal kobles på høytalerkabler som gjør gjør den om til rca kabel. Hei : Tusen takk for god info og h jelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå