e28pwrr Skrevet Januar 15, 2013 Skrevet Januar 15, 2013 Har en e34 92 mod med stygt orginalt airbag ratt. Kan jeg bruke et mtech 2 ratt uten airbag fra en annen serie? takker for svar.
kinzo Skrevet Januar 15, 2013 Skrevet Januar 15, 2013 Jeg har samme problem og lurer på det samme vet såppas at det er forsell på biler med og uten airbag, men vil gjerne vite hvem ratt som kan brukes
e28pwrr Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Skrevet Januar 15, 2013 Jeg har samme problem og lurer på det samme vet såppas at det er forsell på biler med og uten airbag, men vil gjerne vite hvem ratt som kan brukes Ja, vil ha et konkret svar nå, en som VET og ikke tror
kinzo Skrevet Januar 16, 2013 Skrevet Januar 16, 2013 Jeg har samme problem og lurer på det samme vet såppas at det er forsell på biler med og uten airbag, men vil gjerne vite hvem ratt som kan brukes Ja, vil ha et konkret svar nå, en som VET og ikke tror Du kan bruke M tech ratt fra E36! Var det konkret nok? heiv meg bare inn i denne tråden for å muligens finne flere modeller som det passer ifra
e28pwrr Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Skrevet Januar 17, 2013 Fant ut igår:) et ratt uten airbag som var fra e30, som også var brukt i e36 passet på opp til 93 mod e34 som hadde airbag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå