magnusble Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 118D 2007 Har litt problemer med at en feilampe lyser av og til da det er kaldt ute. Feilkoden gir meg beskjed om feil på startere på kontakt 15 den lille som går på innslaget.. Har tatt en titt men alt ser bra ut der. Er dette noe kjent problem? Bilen starter, men da denne feilen oppstår så nulles km, klokke Og alle radiokanaler. Håper noen har en løsning på dette Magnus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariusen Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Hadde samme problem på en E81 118D 09 modell. Fikk beskjed av bmw verkstedet at batteriet burde vedlikeholdlades. Bilen tar strøm fra UPS`en (strømbanken) og da kutter den alt overflødig strømforbruk. Kjørte meg en lang tur så var problemet løst for min del. ( da hadde bilen stått i ro ett par dager og småkjørt i forkant) edit: leste ikke av koden, men hadde de symptomene som du beskriver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå