gullsakar Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Kona ringte å fikk ikke start på bilen.. Det kommer 3 høye klikk og frontlysene blinker i takt.. Fått dette forklart på tlf bare.. Høres det ut som defekt starter..? Alle lys funker så vil tro det er strøm på batteri. Er endel mil unna bilen så får ikke sett på det. som feks å slå litt i starteren.. Har noen opplevd samme hadde jeg satt pris på innspill.. Ringer NAF imorra tenkte jeg.. Ellers god kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwMmodel Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Høres ut som samme symptomer som jeg fikk på tlf fra min kone en iskald vinterdag for 3 år siden. Def. batteri. (var 10 år gammelt orginal batteri) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Har du flere nøkler? Jeg opplevde noe lignende med min, hvor den ene nøkkelen plutselig ikke fungerte som den skulle. Men sannsynligvis batteriet som nevnt over.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2013 Har bare en nøkkel utenom den enkle kopinøkkelen. Tanken har slått meg at det kunne være et tenningsproblem.. Men ja batteri er jo en mistenkelig faktor.. NAF gutta har ofte litt peiling de finner fort ut av det imorra.. Takk for svar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glue Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 batteriet kan være defekt ja! ikke uvanlig at det holder normal spenning og driver lys osv normalt, men når en startmotor som krever utrolig mye strøm skal brukes blir det krøll. ville prøvd med startkabler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2013 batteriet var synderen.. må ha stått et lys på eller noe.. det har hvertfall ladet seg fint opp igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå