Ole92 Skrevet Januar 15, 2013 Skrevet Januar 15, 2013 Hei Har en E39 525tds 98 mod, når jeg girer noen ganger så trør jeg på pedalen men ingen ting skjer før etter noen sekunder, så kommer den igjen, er utrolig irriterende! Noen som vet hva det kan være?
Aroid Skrevet Januar 15, 2013 Skrevet Januar 15, 2013 HeiHar en E39 525tds 98 mod, når jeg girer noen ganger så trør jeg på pedalen men ingen ting skjer før etter noen sekunder, så kommer den igjen, er utrolig irriterende! Noen som vet hva det kan være? Flere som plages med dette. Skjer det i mellom 1500-2000rpm? Når det skjer så må motoren ned på tomgang før man kan gi gass igjen?
Ole92 Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Skrevet Januar 15, 2013 Har ikke lagt merke til om den detter helt ned på tomgang, pleier som regel og slippe gassen når dette begynner og så gi gass igjen, da er den bra igjen som regel
Aroid Skrevet Januar 15, 2013 Skrevet Januar 15, 2013 Noe forskjell på kald og varm motor? Det er mange som plages med denne feilen. Har en kompis som har denne feilen. Vanskelig å feilsøk når det ikke er en konstant feil. Begynner å lur på stilleverket på pumpa som gjør denne feilen. Er bilen din chipet?
Ole92 Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Skrevet Januar 15, 2013 Noe forskjell på kald og varm motor? Det er mange som plages med denne feilen. Har en kompis som har denne feilen. Vanskelig å feilsøk når det ikke er en konstant feil. Begynner å lur på stilleverket på pumpa som gjør denne feilen. Er bilen din chipet? Kan virke som at når den er varm at dette skjer oftere, ja er vansklig og feilsøke når det er slik. Skal ta diagnose på den iløpet av uka, kanskje det kommer opp noe.. Bilen hadde powerboks før, men den er tatt av
Ole92 Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Skrevet Januar 15, 2013 Noe diesel lekkasje fra pumpa? Lak fra det øverste lokket, men har skiftet den så den er tett nå
Ole92 Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Skrevet Januar 16, 2013 Noen fler som har vært borti dette og fått det fikset? Får ikke tatt diagnose før torsdag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå