K.Dagsland Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Hei.Skal nå kjøpe Shadowline til min e60, så da lurte eg på om det er noen som har erfaring med bytting av det.. Er det en hekkans jobb eller er deg lett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 Å montere skal ikke være noen heksekunst. Værre å ta av de eksisterende listene uten å skade dem (Hvis du har tenkt å ta vare på eller selge chromelistene). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.Dagsland Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2013 va det eg fryktet Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 Ja det var lett, men jeg hadde ikke fokus på å bevare kromlistene som satt på! Jeg måtte hamre noen av listene på plass med gummihammer med håndkle rundt.. Det føltes ikke helt naturlig, men gikk fint. Det jeg brukte mest tid på var å få på plass gummipakningene/tettningslistene som jeg løsnet rundt døren/vinduet etter at shadowline var montert. Jeg tok nok å løsnet de litt mer enn jeg trengte for å komme til. I tillegg rev jeg litt i de, slik at de strakk seg. Så slet med å få de til å ligge pent i sporene sine.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå