Even320i Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Noen som vet om en god side der man får kjøpt: Oljefilter Luftfilter Pollenfilter (til en god pris) Er til en Bmw e46 1998 mod sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Du har gs-bildeler, koed og schmidemann.....eller ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 www.googleisyourfriend.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 Bruker som regel alltid koed og det har jeg alltid gjort, med mindre jeg trenger noe litt kjapt, da blir det som regel GS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even320i Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2013 Okei takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eilefsen Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 Skal du ha rimelig, så er vel ikke det akkuratt i norge du skal handle ebay.co.uk syntes jeg best da.... raske på frakt og ingen problemer å sende til norge... bedre enn sære tyskere har god erfaring med doctor carparts på ebay iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even320i Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2013 Fant alt æ trengte på biltema til en bra pris. Noen som har erfaringer med biltema? er det noe og anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokka Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Biltema er kurant på enkelte ting og sjæææmpe dårlig på andre. Synes det er blitt bedre med årene, men jeg har ikke handlet mye bildeler der. De har for store avvik i de forskjellige produktene med tanke på kvalitet, for min del. Stoler rett og slett ikke på enkelte ting fra den butikken. I hvert fall ikke nok til å sette på bilen i håp om at det skal vare. Kan være jeg er veldig negativ nå, men det er nå bare mine 2 cent. Det er noe som må gå på bekostning av de prisene de opererer med, og det blir ofte kvaliteten på produktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Biltema er kurant på enkelte ting og sjæææmpe dårlig på andre. Synes det er blitt bedre med årene, men jeg har ikke handlet mye bildeler der. De har for store avvik i de forskjellige produktene med tanke på kvalitet, for min del. Stoler rett og slett ikke på enkelte ting fra den butikken. I hvert fall ikke nok til å sette på bilen i håp om at det skal vare. Kan være jeg er veldig negativ nå, men det er nå bare mine 2 cent. Det er noe som må gå på bekostning av de prisene de opererer med, og det blir ofte kvaliteten på produktene. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirhc Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Kjøpte mine pollenfilter fra biltema og kan si at di fungerer slik som di skal. Hadde tenkt meg litt om med tanke på oljefilter og kanskje luftfilter fra biltema. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Hvilken bil er det snakk om? Kan gi deg et kanontilbud:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even320i Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2013 BMW e46 sedan 1998 320i, har sendt dæ PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 Noen som vet om en god side der man får kjøpt:Oljefilter Luftfilter Pollenfilter (til en god pris) Er til en Bmw e46 1998 mod sedan Oljefilter 112,- Pollenfilter 312,- Luftfilter 109,- 533,- Totalt - Ca en uke leveringstid. Vi får varer hver uke, så det kommer på neste bestilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even320i Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2013 Noen som vet om en god side der man får kjøpt:Oljefilter Luftfilter Pollenfilter (til en god pris) Er til en Bmw e46 1998 mod sedan Oljefilter 112,- Pollenfilter 312,- Luftfilter 109,- 533,- Totalt - Ca en uke leveringstid. Vi får varer hver uke, så det kommer på neste bestilling. Tenkte jeg skulle ha KN luftfilter har dere det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 olefilter på tema må ingen finne på å kjøpe! da finner dere en klump i småbiter neddi filterhuset nestegang dere skal bytte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå