Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei !

Eg vil gjerne selge min motor. Denne motoren kommer fra ein e36 325. den er rullet ca 150k og ska vere tatt fungerende ut av bil for under eit år siden. det som følger med er komplett ledningsnett motert på motoren, innsugsmanifoild, luftmengdemåler, hjerne(skal vere chipet i følge forgie eiger ) diverse slanger clutch, starter, bannpumpe dynamo og vifte, alt er motert på motor untatt clutch å eksosmanifoild, disse ligger på siden. radiator følger også med.. vil gjerne ha 5000 eller hbo for denne motoren. står i hordaland ! :)

Skrevet
Vor i landet er hordalen. er det manuell kasse som har sittet paa bilen :)

Hordaland, vestlandet, bergen, stord osv ligger i Hordaland :)

Skrevet

Stemmer, hordaland er vestlandet ! Motoren befinner seg i Fusa, kan også leveres i kvinn herad ( i nærheten av stord ) vist ønskelig :-) Er usikker på kva girkasse som har stått på motoren men meiner det er ei manuell kasse som har stått på denne motoren :-)

Skrevet

Hei igjen, vil gjerne at dere gir meg eit bud, er ein så er interisert i denne for 5000 å det er vell rundt det eg kunne tenkt meg i og med at andre like komplette motorer likker til mye mer enn det. Så bare kom med bud :) Mvh Andreas

Skrevet

SOLGT !!!! SOLGT !!!! SOLGT !!!! SOLGT !!!! SOLGT !!!! SOLGT !!!! SOLGT !!!! SOLGT !!!! SOLGT !!!! SOLGT !!!! SOLGT !!!! SOLGT !!!! SOLGT !!!! SOLGT !!!! SOLGT !!!! SOLGT !!!! SOLGT !!!! SOLGT !!!! SOLGT !!!! SOLGT !!!! SOLGT !!!! SOLGT !!!! SOLGT !!!! SOLGT !!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...