Bliza Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 Hei, jeg har nå kjøpt meg leilighet så må desverre si opp det lokalet jeg bruker for å skru bil. det er ca 50m2 og befinner seg på Sveberg i malvik. det er ikke noe løfte bukk, jeg har brukt bukker når jeg har holdt på som værst! . og det er eget sikringsskap for strøm. ta kontakt så kan vi ta en tur å se på det vis det er av interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bliza Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2013 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Du har pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bliza Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 Du har svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 kan være av int kan du sende meg mer info på pm? hvordan det er med varme der osv?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bliza Skrevet Januar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2013 Hei , har vært borte og glemt å svare. sender på deg en pm iløpet av morgendagen . Så kan vi ta oss en tur å se på det vis du er interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå