Gå til innhold

tv modul 16/9 til e39? oppdatering av sw?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

har akkurat byttet ut min 4/3 navi med kassett, til 16/9, og trenger ny tv modul slik at jeg fyller hele skjermen. Hørte jeg kan koble ut tv modulen ,men er vel greit å ha ting på plass så alt er komplett. rop ut om du har, eller vet om noe :)

lurte også på om noen har erfaring med oppdateringer av sw på spilleren?

all hjelp blir satt stor pris på :)

Skrevet

Hvilken navigasjonsversjon har du? MKIII og MKIV mener jeg ihvertfall skal støtte 16:9 skjermen. Har du en av dem, skal det ihvertfall være nok å koble ut videomodulen, da denne uansett bare støtter analogtv, som det dessverre er lite av i Norge pr. i dag.

Ellers har jeg sannsynligvis en MKIII til overs om et par gode ukers tid, dersom det kunne vært interessant.

Skrevet
Hei.

har akkurat byttet ut min 4/3 navi med kassett, til 16/9, og trenger ny tv modul slik at jeg fyller hele skjermen. Hørte jeg kan koble ut tv modulen ,men er vel greit å ha ting på plass så alt er komplett. rop ut om du har, eller vet om noe :)

nei du må bytte navigasjons leseren for å fylle hele skjermen ;)

nett byttet til stor skjerm og mk4 navi leser i min e38.

bruker samme video modul som du har, og har full skjerm.

Skrevet

Hei og takk for svar :)

Ok, var noen som nevnte tv modul, derfor jeg tenkte det kunne være den.

Fikk med en navi leser som han mente ikke fungerte helt som den skulle, kan montere den først og se hva som skjer, om den fungerer eller ikke. Om den ikke gjør det kan mk3 være interessant, selv om mk4 blir å foretrekke om jeg kommer over en.

Noen som erfaring med sw oppdatering på disse? Hørte d lønte seg å oppdatere..

Skrevet

Har du ikke navi originalt i bilen?

Jeg har fortsatt filene jeg brukte for å oppgradere min, så om du får bruk for det, kan jeg godt sende dem til deg.

Skrevet

jo, jeg har originalt navi i den.

det som satt i originalt var 4/3 skjermen med kassett, og cd skifter baki.

så har kun byttet ut til 16/9 nå. det hadde jo vært knall om du kunne d :D

Skrevet

MKII da? Jeg er ikke sikker på om jeg hadde turt å oppgradere software'n på den, da jeg har hørt om slike som har blitt "bricked" av oppgraderingen.

Ellers kan du bare sende meg en PM med e-postadressen din, så kan jeg sende filene som attachment.

Skrevet

er nok den som sitter i nå, men fulgte med en sammen med skjermen som jeg antar er mk3. prøver å montere den så kommer jeg tilbake til deg :)

Skrevet
Hei.

nei du må bytte navigasjons leseren for å fylle hele skjermen ;)

nett byttet til stor skjerm og mk4 navi leser i min e38.

bruker samme video modul som du har, og har full skjerm.

byttet nettop til mk3 som kom med skjermen, og har fortsatt ikke fullt bilde, så det er nok tv modul som må til.

Leste meg opp til at noen måtte visst dette, mens andre ikke, uten at jeg vet hvorfor. Var visst et skille der.

Skrevet

ikke vet jeg, vet bare at jeg har stor skjerm og mk4 leser, har full skjerm.

den gamle 4:3 videomodul står koplet i enda.

Skrevet
ikke vet jeg, vet bare at jeg har stor skjerm og mk4 leser, har full skjerm.

den gamle 4:3 videomodul står koplet i enda.

Kobler den ut og ser om det hjelper i første omgang :)

Merkelig det skal fungere med noen, og ikke andre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...