yngve_bmw Skrevet Januar 17, 2013 Skrevet Januar 17, 2013 Heisann, lurer på om biltema sine spacere og hjulmuttere er dugende, eller om man bør styre unna?(evt. hvor man kan få tak i ellers).
Junobruno Skrevet Januar 17, 2013 Skrevet Januar 17, 2013 Spacerene er nok greie dem, men de er jævlig vanskelig å få sentrert. Jeg anbefaler å kjøpe på ebay. Da får du gjerne sett med spacere og forlengede hjulbolter, og som ikke trengs å sentreres
yngve_bmw Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Skrevet Januar 17, 2013 Spacerene er nok greie dem, men de er jævlig vanskelig å få sentrert. Jeg anbefaler å kjøpe på ebay. Da får du gjerne sett med spacere og forlengede hjulbolter, og som ikke trengs å sentreres Takker for svar eBay it is
camxer Skrevet Januar 17, 2013 Skrevet Januar 17, 2013 Ellers så kan du sjekke ut hos gsbildeler her på sirevåg (ser at du bor i rogaland) om du vil ikke vente. Kjøpte noen supersport spacere tilpasset 5x120 bolthull og navet til e39'en min. Sitter som et skudd! På nettsiden deres får du også automatisk opp rette bolter til spaceren du valgte og bilen din:)
yngve_bmw Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Skrevet Januar 17, 2013 Ellers så kan du sjekke ut hos gsbildeler her på sirevåg (ser at du bor i rogaland) om du vil ikke vente. Kjøpte noen supersport spacere tilpasset 5x120 bolthull og navet til e39'en min. Sitter som et skudd! På nettsiden deres får du også automatisk opp rette bolter til spaceren du valgte og bilen din:) Har gjort mitt for at GS på sirevåg skal gå med overskudd ja... Men jeg tenkte å ha spacerene på sommerdekkene (vinterdekka ser j*vla stygge utuansett ), så da sparer jeg heller de kronene og venter på sending fra utlandet
Mattae Skrevet Januar 17, 2013 Skrevet Januar 17, 2013 skal du bare space 3 eller 5mm så fungerer biltema spacerene fint. får fortsatt felgen innpå senter. iaf på bilen min. litt mer klatt er det jo, men går fint når man er vandt med det, kjørt ganske mange tusen km med slik spacer. sånn ellers tror jeg mekonomen og skal ha spacere, om du vil ha noe i nærheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå