Moeraa Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Har da klart å installere Dynavin d99 Android i 520 E39 en min. Klarer ikke å få bluetooth til å fungere. står at det skulle være en interigert modul, så ser ikke hvorfor det ikke skulle virke. noen som har vetige svar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 På min må jeg gå inn på "telefon" på spilleren etter jeg har paret telefonen, for å få lyd Android siden har dessverre ikke bluetooth. Dynavin bruker "Parrot" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moeraa Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2013 Hey. tingen er at min ikke vil pare seg i det hele tatt. jeg trykker på connect to bluetoothh så prøver den. men blir ikke stående der mer en 1-5sec så må jeg prøve igjen.. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Prøv å pare fra telefonen, ikke fra spilleren. Sent from my HTC One S using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moeraa Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2013 finner ikke enheten fra hverken tlf eller spiller. må jeg ha en USB unit uten om denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Skal ikke trenge det. Har du koplet opp alle kontaktene? Den lille sorte boksen også? Sent from my HTC One S using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moeraa Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2013 fikk det til etter om og mye men! var telefon restartbsom trengtes ! takk for hjekpen Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå