LocoTonio Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=39210205 SOLGT Hei. Jeg kjøpte bilen i oktober og tenkte å bruke den som sommerbil. Nå er det vinter og jeg hadde en vinterbil. Vinterbilen ble ødelagt, og trenger en bil snarlig, som jeg kan kjøre året rundt med. Veldig synd å måtte selge, ettersom dette er en bil jeg har ønsket meg lenge. Men istedenfor å vrake den i rust, synes jeg heller noen andre kan få nytte av den til sommeren. Ettersom jeg har flere motorsykler, så ser jeg meg ikke nødt til å ha en sommerbil heller. Bilen er ombygd fra en 318, men ikke godkjent. Forsikringen er dermed billig. Bilen er EU-godkjent og kan kjøres frem til sommeren. Dersom den selges til noen som holder til i nærheten, kan jeg være behjelpelig med EU-godkjenning. Motoren som står i nå er en M50B25, og det skal være mulig å få den godkjent ombygd. Den skal være kjørt 169 000km, 2000km mindre enn karosseriet. Papirer finnes dessverre ikke på motoren. Dermed kan jeg kun stole på det forrige eier fortalte om motoren. Motortemperaturmåler fungerer ikke, den står på fullt hele tiden - som igjen fører til at radiatorvifta sviver hele tiden, da den tror motoren koker. Kupevifte fungerer heller ikke. Bilen er godkjent senket i vognkort, men senket litt for mye. Dersom du kjører med tung last bak, subber den i. Hjulbuene er også valset. Det er minimalt med rust på bilen, ettersom den er pusset opp av forrige eier. Finnes litt rett bak hjulbuene, som du kan se på bildene, KUN overflate. Finnes litt småting ellers. Og ja, som du også ser på bildene, rattet som står på nå er helt mongo. Følger med M-ratt. Oooog ja, som du igjen ser på bildene, loffen som står på nå er også helt mongo. Følger med lyddemper med to utblås. Har ikke fått tid til å gjøre veldig mye med den, da jeg skrur mye på motorsykler på fritiden. Selve cab'en er ny i 2011, og ble byttet av Bavaria. Alt i alt en super sommerbil, som låter meget bra med grom 6'er lyd. Går meget bra, og vekker MYE oppsikt. Bilen kan byttes i BMW 528i E39, 530D E39, 328i E46 (gjerne automat, og krok), kan muligens også byttes i andre BMW'er. . Kan også byttes i stor kassebil. Eventuelle mellomlegg fra min side kan ordnes. Ved hurtig avgjørelse følger felger med! Bud mottas! Ta kontakt ved interesse. Holder til i Rogaland. Prøvekjøring skjer ikke dersom det ikke er noen seriøst interesserte. Pris er 45 000kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellan Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 Du har ikke litt bedre bilder av den? Helst i dagslyset og a motor rommet.. Evt vinterhjul til den så den kan flyttes før sommern .? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LocoTonio Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 Jo, det har jeg. Skal få tatt noen. Det er piggdekk ja, så og si nye! Kun kjørt hjem fra Skien når jeg henta den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå